İngilterede yaşam şartları nedir kaç paradır tek tek anlatmak istiyorum

ingilterede okuyorum bournemouthda dil kursundayim su anda londraya yakin bir sehir.arkadaslar oncelikle dikkat edin kuzeyde dil aksani var once dilinizi gelistirmeniz gerekiyorsa londraya yakin sehirleri tercih etmelisiniz.ustelik ingilterenin en sicak yeri bournemouthdur ve burasi su an 8 derece....

universite yillik 10 000 poun 24 000 TL
konaklama haftalik 110 pound oduyorum ben ingiliz aileyle yasiyorum odalarini paylasiyolar en ucuzu budur
58 pound aylik otobus ticketi
haftalik giderim 90 pound

icki kullanmiyosaniz bu haftalik gider 50ye kadar duser ama burda her turk icki iciyor

kebap restoranları meşhurdu hatta bizim türkler pizza hut gibi yatırım yapıp kebep restoranı açsa dünyanın en ünlüsü olurdu ingiliz arkadaşlarımın hepsinin favori yemeği.ingilizler yemek yemeyi bilmiyo türk restoranları iyi iş yapıyo o yüzden.

hayat pahalı ama hayatınızın en güzel anlarını burda geçirirsiniz söz.erkekler şimdi düşünüyodur kaç kızı eve atarım acaba diye...doğrusu her şey türkiye gibi işliyo burda extra özelliklerin varsa (gitar çalmak gibi) sırf gitarınla yazın her gün bir kız kaldırırsın.ama cluba gidip sandalyende milleti izlersen avcunu yalarsın dostum.ingiliz kız için de cidden iyi ingilizce konuşman lazım.ingiliz erkekleri zaten çok yakışıklı buraya gelip elemantary ingilizcenle ingiliz kızları düşünme bile :)

kızlar için de şunu diyebilirim.burası türkiyeden daha güvenli.kimse size çok güzelsin yada sana bira ısmarlayabilirmiyimden öteye gidemez eğer sen yüz vermessen.dünyanın en güvenli ülkesi burası.gece tek başına sokaktayken kendini türkiyede olduğundan daha raht hissedersin.suçlar çok ağır sakın korkmayın ben nasıl yaparım başka ülkede diye.

arkadaşlar avrupa görmek ingilizce öğrenmek keşke herkese nasip olsa...
ben babama binlerce kez teşekkür etmem lazım eğer siz de gidebilicek imkandaysanız sakın kaçırmayın.hele korkmak en aptalca şey olur.

ingilterenin nüfusu kadar yabancı nüfusun burda olduğunu unutmayın.yalnız değilsiniz



The Most Popular Blog NR1 2011 TOP 40 LIST DOWNLOAD

Comments

Popular posts from this blog

Boşnakça Sevgiliye Aşk Cümleleri (Geniş Arşiv)

Everett cottage's kitchen transformed into a space-saving gem

Fugitive Watch