Boşnakça Sevgiliye Aşk Cümleleri (Geniş Arşiv)

volime malo ali zauvjek( az ama sonsuza dek sev)

ja tebe volim , volim ko boga(Seni seviyorum,Tanrıyı sevdiğim kadar)

disem za tebe

Tİ Sİ Moya Sudbİna(sen Benİm Kaderİmsİn)

u krvi imam te (kanımda sen varsın)

evo dobrosam da lazem a u stajni nikad işte iyiyim diyim ama degılım yalan hayatımda daha kotu olmadım  

Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...(Seni sevmem günahsa hiç bir zaman bu günahım affedilmesin.)

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!(Aşk bir uyuşturucuysa ozaman ben en büyük içiciyim.)

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni
jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!
(Beni seviyorsan kimseye anlatma beni özlüyorsan kimseye verme beni beni öpüyorsan ama bunların hiç biri deilse kalbimi geri ver..)
 
Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!(Kitap okuyorum gözlerim yaşlı seni düşünüyorum neden kalbimi aldın)

ti si moja kovna (sen benım vazgecılmezımsın)

ako voliş u vatru çeş uliç - seviyorsan ateşe girersin.

"Sana olan hasretim beni yaraladı." ranila me ceznja za tebe;)
ziva bila - canın saolsun :)

TOSİMİ LEJEPA KO U KASKU MİLEKA...:D :D (okadar güzelsinki bir kasık süt gibi)

Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno...

Dediler ki bir gün 24 saat, 1 saat 60 dakika, 1 dakika 60 saniye sürer. Ancak Kimse sensiz bir saniyenin bir ömür süreceğini söylememişti.

bog je bene za tebe stvorejo (allah beni senin yarattı )

ja kasam bijo mlad svugdije bijo hlad ( ben genc iken her yer gölgelikti )



 Beğendiyseniz yorum yapın 100 tane daha var çok uzun olmasın diye yazmadım :)








The Most Popular Blog NR1 2011 TOP 40 LIST DOWNLOAD

Comments

Popular posts from this blog

Everett cottage's kitchen transformed into a space-saving gem

Fugitive Watch